Компанії Volkswagen, HP і GKN Powder Metallurgy розробили нову технологію металевого 3D-друку для серійного виробництва - HP Metal Jet.
Технологія розроблена підрозділом GKN Powder Metallurgy спільно з Volkswagen та виробником принтерів HP. Як стверджують автори, найбільша перевага HP Metal Jet - в п'ятдесят разів більша продуктивність у порівнянні з іншими методами 3D-друку.
Основою нового методу металевого 3D-друку став принцип, який використовується в 3D-принтерах для пластику. Шість друкарських головок оснащені безліччю форсунок. Процес починається з викладення шару металевого порошку. Потім в точно заданих точках наноситься оригінальний рідкий компонент який випаровується при запіканні деталі. В раніше розроблених методиках порошок розплавлявся за допомогою лазера. Залишки порошку можуть бути використані повторно.
На відміну від поширених методів 3D-друку, нова технологія може використовуватися не тільки для створення прототипів або тестових образів, але й дозволить розширити варіанти індивідуалізації машин, а також прискорити й спростити процес виготовлення дрібносерійних модифікацій. Клієнти зможуть замовляти індивідуальні панелі приладів, кнопки й перемикачі особливого дизайну.
Наступного року GKN Powder Metallurgy у співпраці з Volkswagen планує створити орієнтований на виробництво технологічний ланцюжок. На початковому етапі друкувати будуть невеликі компоненти, на яких партнери планують доопрацювати технологію, щоб в найближчі два-три роки почати масове виробництво.
«Найближчим часом цілий автомобіль на 3D-принтері ще не надрукуєш, але кількість і розмір деталей значно зростуть. Наша мета - якомога швидше інтегрувати друковані конструктивні елементи в наступне покоління транспортних засобів. У довгостроковій перспективі ми очікуємо безперервного збільшення розмірів деталей і обсягів виробництва до більш ніж 100 000 одиниць в рік », сказав керівник відділу планування та розвитку технологій Volkswagen д-р Мартін Геде (Martin Goede).