Ступінь підключення автомобілів Volkswagen.
Сучасні автомобілі стають усе більш цифровими й інтелектуальними. Крім того, усі системи та функції мають бути об'єднані в мережу, тому програмне забезпечення грає усе більш важливу роль.
Член правління Volkswagen Френк Уэлш пояснює, як це міняє роботу розробників.
"Десять років тому програмне забезпечення в новому автомобілі складалося з десяти мільйонів рядків коду. Це число виросло до 100 мільйонів ". Це усього лише вдесятеро більше, ніж просто одне покоління автомобілів. Цифри показують, що більш ніж коли-небудь раніше, сучасні автомобілі характеризуються програмним забезпеченням. "В результаті спосіб, яким ми вносимо нові моделі до серійного виробництва, в корені змінився", - говорить Уэлш. Можливо, найбільшою проблемою для розробників є внутрішня і зовнішня мережа автомобіля. Причина: усі системи транспортного засобу повинні обмінюватися даними на постійній основі для забезпечення оптимальних функцій.
Сьогодні розробники, фахівці з планування виробництва, інженери по забезпеченню якості та постачальники працюють набагато тісніше, щоб якомога раніше перевірити взаємодію компонентів автомобіля. Будь-які виявлені недоліки обробляються й усуваються розробниками систематично за допомогою так званої системи управління квитками до тих пір, поки не буде запущений виробничий цикл. "Ми не йдемо на компроміси відносно наших вимог до якості", - підкреслює Френк Уэлш.
Висока швидкість — інтенсивне зусилля.
Тільки у 2018 році Volkswagen приступив до випуску 22 автомобілів — цього року настання продукту триватиме на високій швидкості й з відповідним об'ємом розробок. Для того, щоб впоратися з великим обсягом роботи, в компанії працює понад 11 000 технічних фахівців і інженерів в області досліджень і розробок в штаб-квартирі у Вольфсбурзі. Також притягуються додаткові експерти, що працюютьпо всьому світу. "Одним зі спеціальних завдань, над якими ми працюємо цього року, є світова прем'єра нового Golf. Цей автомобіль — серце нашої марки", - говорить Уэлш. Ось чому розробка також є чимось особливим. Всього за декілька місяців до початку виробництва модель йде за графіком: останній етап розробки, на якому усі функції багаторазово тестуються в реальних дорожніх умовах.
З новим Golf також особлива проблема полягає у взаємодії між функціями. Одним з прикладів є цифровий ключ: клієнти можуть використати цю функцію в майбутньому, щоб розблоковувати свої автомобілі та запустити двигун зі своїх смартфонів, а також призначити цифрові ключі членам сім'ї через додаток. Система цифрових ключів також забезпечує доступ до ряду функцій за допомогою смартфону. Завдання для розробників: вони повинні забезпечити безперебійну передачу даних між системами. Як вже було з його попередниками, новий Golf знову встановить стандарт для свого класу, особливо відносно підключення і цифрових функцій. Тільки інформаційно-розважальна система нового Golf полягає із понад десяти мільйонів рядків коду. Це було б досить для усього автомобіля всього кілька років тому.
Гольф встановив стандарт для свого класу в кожному поколінні на сьогодні.
Основні напрями:
Golf 1 (1974) : придатність для щоденного використання
Golf 2 (1983) : комфорт
Golf 3 (1991) : безпека
Golf 4 (1998) : дизайн
Golf 5 (2003) : динаміка руху
Golf 6 (2008) : вартість
Golf 7 (2012) : допомога водієві
Golf 8 (2019) : зв'язок