Заходи для підтримання регенерації сажового фільтру
Рекомендовані дії водія, які сприяють регенерації сажового фільтру.
Наступні дії водія сприяють регенерації сажового фільтру:
Якщо світиться сигнальна лампа сажового фільтру:
1. По можливості не вмикати двигун, поки сигнальна лампа не погасне.
2. По можливості продовжити рух на автомобілі, поки сигнальна лампа не погасне.
3. По можливості підтримувати постійну частоту обертання колінчастого валу двигуна в діапазоні 2000-2500 об/хв. (наприклад, продовжувати рух на швидкості 25 км/год або швидше на 2-й швидкості, але підтримувати частоту обертання не менше 2000 об/хв.)
4. По можливості уникати тривалого руху у режимі примусового холостого ходу (краще роз’єднати щеплення).
5. По можливості уникати високо динамічного режиму водіння.
Ознаки процесу регенерації сажового фільтру без включення сигнальної лампи.
Частота обертів холостого ходу прогрітого двигуна підвищена приблизно до 1000 об/хв.
Після зупинки автомобіля вентилятор системи охолодження продовжує працювати (в тому числі при низькій температурі навколишнього середовища).
Діяти необхідно так само як при включеній сигнальній лампі сажового фільтру.
Обгрунтування.
Для спалювання сажі в сажовому фільтрі необхідна температура приблизно 600°С на вході сажового фільтру.
При кожній заправці важливо перевіряти рівень моторної оливи.
Якщо рівень оливи перевищує максимальну позначку, повідомити сервісне підприємство.
*Виявлення підвищеного рівня моторного масла в автомобілі не може саме по собі вважатися технічною проблемою або дефектом автомобіля з точки зору гарантії, а може бути наслідком (показником) того, що необхідно провести регенерацію сажового фільтру.